hulyaaa-123 okul öncesi öğretmeniyim, kızımda çalıştığım okula geliyor benimle. Küçük yaş grubunda. Fotoğraf her gün yollamıyoruz. Yılda 4 kez ara tatil öncesinde öğrencilerin drive dosyasına yüklüyoruz. Her akşam da interaktif iletişim uygulamamızdan yedi,yemedi,az yedi gibi giriş yapıyoruz. Her akşam günlük akış mesajı atıyoruz velilere. Elinde telefon habire fotoğraf gönderilmesi hiç doğru değil. Çünkü etkinlik ve ders halindeyken ben telefonumu elime asla alamıyorum. Sürekli fotoğraf çekip veliye göndermem demek çocukları ve verdiğim eğitimi aksatmak demek 🥹