Mirac21mom şaşkınım doğrusu benim oğlumda 23 aralık doğumlu ama anne baba dede vs gibi şeyler bile söylemiyor. ben bir sorun görmüyorum, al ver gibi komutları anlıyor istediği bişey varsa kendisi alıyor ya da o tarafa doğru uzanıyor, gel deyince geliyor kaç deyince kaçıyor, alkış yapıyor çak yapıyor, kimi bebek erken kimisi geç konuşur ama illede şuan konuşması gerekirdi diye bişey yok bu doktorlar da bazen b*kunu çıkarıyor