zarifbirhanim benim kombi bir fiil aynı ayarda durur hiç ellemem geçen ay 800 lira gelen fatura bu ay 1500 lira gelmiş bu nasıl bir zam geçen ayla bu ay aynı metreküp gaz kullanmışım resmen ama gelen tutar aynı değil. Asgari tutar zamlandigi sürece herşey iki katına çıkacak. Enflasyonu düşürmeleri lazım bu ne ya birde dört çocuk edin diyor başkan oldu canım herkeste de senin gelirin var zaten.