Sblatc Kızım 13 aylık oldu daha yürümeye başlamadı ayakta bi süre kendi başına duruyo ama bi yerlerden tutunarak giderken hep parmak uçlarına basarak yürüyo. Yürüteç kullanmıyoruz ama bi ara hoppla kullandık uzun zamandır o da yok. Düz basması işin ne yapabilirim
Mirac21mom Sblatc benim oğlumda bir yaşını 2 hafta geçti ayak ucuna basması hiç değişmedi kenarlarda yürüyor biraz ötede durunca bir iki adım atıyor onun dışında yürümeye niyeti yok
Tubikkkkk Sblatc merhaba benim kızım 15 aylık hala yürümedi sizin yürüdü mü acaba ve hala parmak uçlarında sıralama yapıyor umarım görürsünüz kafaya takmaktan perişan oldum artık oğlum da 15 aylık yürüdü ama bunun niyeti de yok istemiyor
Sblatc Tubikkkkk 18 aya kadar normal diyo doktorlar çok tombik bi bebekse o yüzden de geç yürüyebilir
Tubikkkkk Sblatc tam tersi çok zayıfff yedirmeme rağmen çok kilo da almıyor boyumuz biraz uzun zaten 56 cm doğdu boy da olduğundan kilo gözükmüyor
Aslananasi20 Merhaba bende zamanında hoppala kullanmıştım suan 11 aylık ve parmak ucunda sıyırıyor, yürüyor. Cok üzülüyorum cevredende bununla ilgili saçma sapan yorumlar alıyorum kaçıncı ayda normale döndü. Tombik bi bebek oda etkilermi
Sedaekrem Sblatc canım duzemlı doktor kontrolü yaptırın bu aylarda parmak ucunda yürümek dısında sorun var mı hısettıgın
yohh_yavv Sblatc çok şükür maşallah, ya benimde bebrğim 12 ay 13 günlük ayakta dururken sıkıntı yok ama bi yere tutunup yürüdüğünde çoğunlukla parmak ucuna basıyor ama düz durup yürümediğinde normal düz şekilde duruyor kafaya taktım bu durumu bende