Yasenur soyle doktor bana ağlamak ve emmek dışında birsey bilmiyor şuan dedi ne zaman isterse ver demişti korkunca acıkınca gaz olunca hep emmek isteyebilir emrinde zaten minikmis sarılık olmaz şimdilerde sık sık gidersiniz doktora haftada bir falan doktor tersi bisey soylemediyse vermeyin bence kaka sık yapması normal gaz çıkarırken kacabiliykr sağlıkla büyütün bebeginizi