Merhaba anneler bebeğim 7 aylık oldu 6. Ayda kontrole gitmiştik 1 yaşına kadar her ay gitmeli miyiz doktora. Yoksa artık 3 ayda mı gidilecek doktor birşey söylemedi şimdi bide hastaneler hasta çocuk dolu salgın var malum o yüzden kararsız kaldım sizler her ay götürüyor musunuz bebişlerinizi.