QueenMommm Sıcak tavayı tuttu parmakları kızardı su toplayacak az kaldı canı acıyor ne iyi gelir yoğurdun içine soktum suyun içine pişik kremi sürdüm acısını ney hafifletir 15 aylık 😞
Zarifokur QueenMommm silverdinle anestolu karıştır ve sür . Anestol acısını alıyor silverdin yanıklara iyi geliyor
Humeyra1 QueenMommm susam yağı çok iyi geliyor hem sızısını hem kızarıklığını çok kısa sürede geçiriyor 10 dkya geçer Allah’ın izniyle.. tahinin üstünde biriken yağı kullanıyorum ben
Yazaksami QueenMommm valla oğlumunda parmağı yanmıştı kayınvalidem falan yumurtaakı sürelim acısını alır dedi gerçekten sustu çocuk. Su topladı ama hiç oralı olmadı