joyfulmom Yani markadan markaya da kalıplar fark ediyor. Sleepynin kalıpları her zaman bir tık küçük oluyor ve son serisinde nedense sızdırma sorunu oluyordu. Diğer dediğiniz markaları kullanmadım. 13 aylık, 12 kilo prima 5 numara kullanıyor bebeğim. Her şeyiyle mükemmel gerçekten. Sleepyden sonra aşırı rahat etti.