Pandaalarca Güzel anneler bugün tam 3 aylık olduk. Ve 2 gündür oğlum kakasını yapmıyor. Sadece anne sütü alıyor. Bu dönemde kaka yapmamak normal mi ? Sütüm mü yetmiyor? Yoksa kabızlık mı çekecek ? Tecrübeli annelerden cevap bekliyorumm :)
Mrvsmt2502 Pandaalarca gaz çıkışı varsa 15 20 güne kadar kaka yapmaması normal canım anne sütünün tamamı emilebildiği için dışkı oluşmayabiliyor. Bebeğin huzursuz değilse bi şey yapmana gerek yok ama huzursuzsa sen de o da probiyotik kullanmalısınız
Taramtaram Pandaalarca günde 3 4 kere yapsa da normal haftada bir kere de yada 10 günde bir kere de yapması normal dedi doktorumun ama 🤷♀️
Kevser472 Pandaalarca benimki haftada bir yapıyor hemen hemen sağlam çıkartıyor ve sadece anne sütü alıyor
Selinsn Pandaalarca benimki de 3 ay 4 günlük bugün 5.gün kakasını yapmadı bundan öncesine kadar hergün en az 2 kez yapıyordu bağırsakları geliştiği ve anne sütü bebekte emilimi daha fazla olduğu için diyorlar bende bekliyorum
Pandaalarca Mrvsmt2502 çok şükür aşırı huysuz bir bebek değil en azından son 2 gündür huysuzluğu artmadı evet gaz çıkarıyor onda da sorun yok 15 - 20 güne kadar normal diyorsunuz. Hani aç kalmıyordur dimi ama aç kalsa ağlar sonuçta
Pandaalarca Taramtaram son 2 gün öncesine kadar günde 2-3 kere yaptığı oluyordu bir anda 2 gündür yapmayınca endişe ettim açıkcası
Mrvsmt2502 Pandaalarca idrar çıkışı iyiyse aç değildir canım zaten anlarsın artık aç olup olmadığını ama denemek için 2 3 kez daha fazla teklif edebilirsiniz belli saat arayla emziriyorsanız
Kaderr_r Aynı dönemlerde biz de kaka sorunu yaşadık tam bagırsakları gelişemediği için normal. benim doktorum 7 güne kadar yapmaması normal demişti.açlıktan değildir doyup doymadıgını çişli bez sayısında anlayabilirsiniz günde 6-7 oluyoraa doyuyordur
Pandaalarca Kaderr_r 6 - 7 kadar çok değil de bundan öncesine kadar da 5 bez alıyorduk. Çiş devam ediyor ama kaka olmayınca demek ki normal o zaman 1 haftaya kadar bekleyelim bakalım. Çok teşekkür ederim
Pandaalarca Mrvsmt2502 aynen acıktığını anlıyorum aslında amaa işte endişe edecek bir şeyler buluyoruz kendimize aç olmasa da versem emer aslında 🤭🤭
premsesannesi22 Bir kaç gündür deneme yapıyorum suyu az içtiğim gün kaka yapamıyor ama fazla içtiğimde sıkıntısız yapıyor kendimce denemeler yapıyorum 🤗
Mrvsmt2502 Pandaalarca DHA ufkmış bebeğin her istediğinde emzir canım kilo alımı iyi olur 🥰 Anneliğin %90 ı endişe. Bebeğim 9 aylık döne döne uyuyor ma hâlâ gece kalkıp nefesini kontrol ediyorum 🥲
Pandaalarca premsesannesi22 canım şu bol su içmek ile bebeğin kaka yapma durumu bizde işe yaramıyor sanırım :) sana da bilgi geçeyim dedim. Sizde yarıyordur umarım. Sevgiler :)
Mrvsmt2502 Pandaalarca birisi deyince saçma geliyo ama çok hızlı geçiyor gerçekten 😃 daha dün doğmuyor diyordum