63_hulya_63 Kilzlar doğumdan 4 ay sonra ilk adetimi oldum şimdi 2.adetimi olmam lazımdı 12 gün geçti olmadım böyle düzensizliği yaşayan var mı
35lavanta İlk 1 sene düzensizlik çok normal bende 4. Ayda oldum sonrssı yine vakitli geldi son 3 aydır gecikmeli geliyor
35lavanta 63_hulya_63 Zamanla düzene girer diye umut ediyorum bende kordonlarımı bağlatmama ramen her geciktiğinde aşırı tırsıyom😂