Bebeğinizle nasıl vakit geçiriyorsunuz? Hangi oyunları oynayıp hangi şarkıları söylüyorsunuz? Ya da hem eğlensin hem öğrensin diye neler yapıyorsunuz. Biz 2 aylık olduk hala ne oynamalıyım bilmiyorum kızlar siz kendi rutinlerinizi anlatıp örnek olur musunuz lütfen