Merhaba hanımlar bebeğimin gaz sancıları var derken kolikliğe doğru geldik artık ağlama krizleri sıklaştı özellikle akşam 11 olduğu an kurulu saat gibi bağırmaya başlıyor. Sürekli kucakta ayakta hoplat zıplat ne uyku kaldı ne düzen gerçekten perişan haldeyim. Biogaia ve sab simplex damla kullanıyorum ama ilk kullanımdaki gibi etkide etmiyolar sanki. Çocuk sürekli ıkınma halinde çok hızursuz. 27 günlük oldu bebeğim. Sizler bu süreci nasıl atlattınız kolik anneleri tavsiyelerinizi bekliyorum