Kizlar normalde 10 aralik son adet tarihimdi. Yani bugunlerde olmam gerekirdi genelde 3 5 gun oynar arada. Fakat eşim dün farketmeden kaşla göz arasi :) iliskiden sonra korunmadigini ve oldugunu soyledi. Size sorum suan tam hadta olucakken hasta olurmuyum tutar mi hasta olupta hamilelik gene olur mu ne olur basina gelen varsa bisryler soylerse sevinicem. Yani 4yasjna giricek kizim var araya da sure girince korkuyorum acikcasi hazir mi degilim bilmiyorum biseyler soyleyin bana ;)