Eylulebrar ahh ahh o gazdan biz neler cektik. Kolikti oglum. Yaptiklarimi yazayim belki faydasi olur. Oncelikle gaz yapma ihtimali olan hicbirsey yemedim. (Mesela biber oglumda gaz yapiyo suan biberli hic birsey yemiyorum) belki yediklerin dokunuyodur biraz dikkat et bak bi ozellikle yedigin bisey yapiyo mu. Sonra hergun rezene ve kimyon cayi ictim hem sutun artar hemde sutten bebege gecer gazini cikartir. Karnini ve ayaklarini hep sicak tuttum dogdugu gunden beri iki corap giydiriyorum. (Suan 3 aylik) yatirmadan once temmuz sicaklarinda bile mutlaka yatagini sicak su torbasiyla isitirdik ve yuzustu yatirirdik bir sure sonra sirt ustu yatiriyorduk. Pirinc kavurdum tencerede temiz bir corabin icine koyup karnina ve ayaklarinda geziriyordum (isisini mutlaka kontrol et yanmasin cocuk) bir tanidigim ihlamur ver demisti karsiyim aslinda ama aglama krizinin oldugu bigun onuda vermistim. baska biri bebegin karnini ac, kendi karnini da ac karninin ustune yatir. anne bebegin gazini alir demisti (onu da denedim ise yaramistu) anlayacagin ne duyduysam denedim. Bir de doktorumuz gaz icin damla vermemize ragmen ikinci bir damlaya baslatti. Sende bi sor istersen belki baska bi damla onerir. Cook gecmis olsun sifa olur insallah bunlardan biri.