pamukmom ben 2.5 ay silikonla emzirmiş tüm bunları yaşamış biri olarak , silikonu bıraktırmak için daha çok vaktin var canım. Çenesi kuvvetlenince kendi çekecek zaten o zaman bıraktırmak istersen bıraktırması daha kolay olacaktır. Ama sen şuan önce silikon uçla devam etmelisin, bence lansinohun kremini deneyebilirsin her emzirmeden sonra. Ve doğru pozisyonda emzirdiğine emin olmalısın. Meme ucu üst damağa yerleşmeli. Aksi halde meme ucu yaraları oluşur. Mastit için de emziremediğin sütü sağman gerekiyor. Bol bol ılık duş alabilirsin birde göbek marulu göğsünde bekletebilirsin. Hepsi geçici tatlı anne hepsii♥️