Yesim25_ Aydan_04 benim kızım da girmeye başladı b3n de merak ediyorum araştırıyorum ne zaman giydirmeliyiz acaba
NaimeYilmaz Aydan_04 desteksiz yürümeye başladığında aldım. Ortopedik. Sonrasında yarı ortopedik ile devam ettim.
Twinkle Aydan_04 ilk adım ayakkabısı anatomik olmalı ve ayak numarası tam olmalı, adidas comfort ve dragon modeli aldım ben çok memnun kaldık🌸👍🏻
ZeynepAdam Aydan_04 desteksiz yurumeye baslayinca disarisi icin vicco dan aldim. Guzel rahat ve hafif bir modeldi.Evde kullanmadim olabildigince ayakkabisiz yurusun diye.
PnrTurK NaimeYilmaz ya merhaba bir konuda danışmak istedim şimdi benim oğlum bariz yürüyor artık ama ayakabı giydirince ayaklarını çarpık çarpık basıp sanki yürüyemiyorum gibi davranıyor keza ayakkabıyla yürüyemiyor da 10 ay 28 günlük erken başladı yürümeye o yüzden mi yoksa sizlerde böyle bir süreç atlattınız mı öyle de yapsa devam ettirmelimiyim giydirmeye ayakkabıyı
NaimeYilmaz PnrTurK Benim oğlum 9,5 aylık yürüdü. Onunla alakası olduğunu sanmıyorum. Ayakkabı olarak ne tercih ettiniz? Büyük gelmemeli, hafif olmalı. Bunlardan olabilir mi acaba?
PnrTurK NaimeYilmaz visco marka aldım evet bir tık oynuyor ayağında alırken deneyememiştim ayak altından ölçtük başka bir marka daha bakayım en iyisi birde sanki tarak kısmı dar gibi geldi boydan hafif uzun en dar ☺️teşekkür ederim cevapladığınız için
MerveLiya Bende vicco dan dışarısı için aldım, rahat hafif en önemlisi ayak numarasına göre. Evde kullanmadım yalınayak gezdi.
NaimeYilmaz PnrTurK Ben polaristen almıştım çok memnun kaldım. Büyük gelince yürümeleri zor oluyor ayağını tam sarması gerekiyor. İnş sizde bulursunuz
sedalala Aydan_04 canım kaydırmaz tabanlı patik. Benimki daha minik, yürüme çağında değil ama bütün arkadaşlarım aşırı memnun kaldılar. Özellikle ayakkabı ayağında tutmayan bebekler bile çıkarmıyorlarmış kokopatik.com bi bak istersen
sedalala Aydan_04 canım kaydırmaz tabanlı patik. Benimki daha minik, yürüme çağında değil ama bütün arkadaşlarım aşırı memnun kaldılar. Özellikle ayakkabı ayağında tutmayan bebekler bile çıkarmıyorlarmış kokopatik.com bi bak istersen