Kızlar öncelikle uykusuz tüm annelerden özür dileyerek konuyu açacağım. Bebeğim 2.5 aylık uykumuzda cok bir sorun yok. Ama 2 gündüe çok uyuyor.. kolik bir bebek uyanınca ıkınıyor, biraz zor ıkınıyor sonra uyuyakalıyor. Gece 5 saat emmeden uyudu zorla uyandırdım. Çişli bezimiz iyi emmeside iyi ateşide yok ama.. endişe etmelimiyim bilemedim :(