Kiyos beni uyarmadı eczacı hemen açıp kullanacağımızı zannetmiş.ama bende üstünü okumadım.eczaneden alındı ve hiç açılmadan 5 gün oda sıcaklığında durdu yani bozuldu.70 tl gitti çöpe.artık kullanacağım zaman alırım tekrar.bu sefer doğru muhafaza ederim.size teşekkür ederim