Herkese merhaba.Bebeğim 5,5 aylık ve sürekli ayakta durmak ve yürümek istiyor.asla oturtamıyorum sürekli kalkmak istiyor.Bizde koltuk altından tutup bastırıyoruz o da adım ata ata ilerliyor.bu şekilde yürümeye çok hevesli.Böyle yürütmek için erken mi yoksa her kendi yürümeye hevesli bu durumda destekli yürütmeye hazırdır diyip yürümesine müsade etmeli miyim