hanımlar oğlumun iki gün önce ateşi çıktı onun öncesinde de öksürüğü vardı ateşle birlikte iştah da gitti hiçbir şey yemek istemiyor ve yutarken canının acıdığını belli ediyordu ben de bademciği şiş sandım. ertesi gün götürecektim hastaneye ama dün damaklarının şiştiğini ve kızardığını gördüm yutmak değil ısırmak ve çiğnemek istemiyor sanırım. acaba 2 yaş dişleri mi geliyor? 3 gündür asla bir şey yiyemiyor aç olduğu halde içim gidiyor ne yapabilirim? diş midir sizce? (bu akşam gidicem doktora)