Arkadaşlar kızım 3,5 aylık bu zmna kdr hiç ağlamayan kızıma birşey oldu son 15 gündür yani 3. Aya girdik gireli sürekli ağlama krizleri yaşıyoruz aşırı huysuzlaşıyor gece 2 kere mama içip yatan çocuk şimdi 6.7 kere sebepsiz yere kalkıp ağlıyor ağrır biryeri yok kontrole götürdün ateşi yok herşeyi güzel ama sürekli ağlıyor yardım edin lütfen sizin bebekleriniz de mi böyle ???