Fridagul ben hiç yapmadm bebeğiniz istemiyorsa yapmayın sıçramalar hareketler ilerde geçiyor ama kundak yaptığınızda kundağı bıraktıgınızda yine o hareketleri yapmaya devam edebilir ben o yüzeen hiç yapmadm alışmasını bekledim.
gerçi kundak beni rahatsız ediyordu ondan dolayıda yapmadm