Bebeğim 3 aylık rota aşısı olacak menenjit hakkında doktor bilgi verdi ama tam anlayamadım. Ne zaman başlanmalı,kaç doz olmalı, erken başlamak şart mı hiç anlamadım. Çeşitleri varmış hangisi daha iyi yaptıranlar yaptırmayı düşünüp bilgisi olanlar bilgi verebilir misiniz💓