hsyn Merhabalar anneler bebeginiz antibiyotikten sonra sivi kaka ve kusmasi oldu mu antibiyotik biteli 10 gun oldu kusma ve sivi kaka devam ediyor
CananAtilla 15 günlük bebeğim var.ateşim vardı benim.iki gündür antibiyotik içiyorum. agumentin antibiyotik yazdı doktorum.kullanıyorum.ama şimdilik bir sıkıntı görmedim.kusma ve ishal mı yapıyor bebekte 😰
Melisinannesi2019 5. Ayında antibiyotik kullandık tam 3 haft ishal oldu.aslinda doktorun antibiyotikle birlikte boğamı gibi ga ilgini d probiyotik desteği olarak vermesi gerekiyormus biz geç başladık.bu esnada da çok zayıflamış oldu kızım.