Balkuupu Muayene oldunuz mu acaba göze ? Biz ilk doğduğunda gitmiştik. Gözüne bir şey takıp baktılar felan ne kadar ağlamıştı unutamam o gün travma oldu bende 😞 6.aydan sonra tekrar gelin dediler ama hastaneler hep salgın. Gitmeyen var mı ve ya daha sonra giden ?
Mavikelebek54 Balkuupu 2 aylıkken götürmüştük doktora ne zaman gelelim dediğimizde 1 yaşında gelseniz yeterli demişti onu bekliyoruz 8 aylık şuan
Asilahmet Balkuupu ilk oğlum 4 gün solunum yetmezliğinden ve sarılıktan dolayı küvezde kaldı mavi ışık aldı 1 aylıkken ve 6 aylıkken kontrole gitmemizi söylediler biz gittik ama o dediğiniz gibi birşey takılmadı normal göz muayenesi yapıldı ışık tuttular
Muges4 3 aylıkken götürmüştük en son, 6 ay ve 1 yaşında tekrar kontrol istediler gitmedik açıkcası, daha az önce randevu aldım bende götüreceğim epey oldu aksattık. 14 aylık şuan
Balkuupu Muges4 inşallah sorunsuz atlatırsınız 🙏🏻 Ben de götürmek istiyorum ama hastaneler hep salgın diyorlar🤦♀️
biraslanmiyavdedi 3 aylıkken ve 1 yaşında götürdük. Bundan sonra 4 yaşında kontrole çağırdı. 6. ayda çağırmamıştı bizi doktor.
AsyamPapatyam Benimdunyamm bize de aynı şekilde kimse göz muayenesine gideceksiniz demedi her ay düzenli doktor kontrolüne gitmemize rağmen.
Benimdunyamm AsyamPapatyam aynen doktorumuz da ilgili bir doktor aslında yapılması gereken şeyleri söylüyor ama hiç göz icin birşey demedi