Kızlar sezaryenle doğum yaptım sütüm gelmiyordu ilk başlarda mamayla başladık 30cc. Sonra yavaş yavaş sütüm gelmeye başladı meme mama şeklinde ilerliyoruz ama ikisiyle de doymuyor deliricem. Önce iki memeyi de emziriyorum sonra 30cc mama veriyorum hala aranıyor hala emmek istiyor. Tekrar emzirmeye calısıyorum bazen uyuyor öyle bazen gelmiyor süt diye sinir oluyor. Ne yapacagımı şaşırdım. Zaten gazlı da bir bebek. Emziği veriyorum bakıyor gelen bişiy yok atıyor başlıyor ağlamaya. Of bir akıl verin😵💫