Mrym46 10 kilo kızima 4 numara bez kücük geliyor.Direk 5 numara mı almam lazim.yoksa 4 numaranın büyügü var mı?
PamukPrensesannesii Mrym46 aynen baby turco da 4 Maxi yok. Benim bebeğim 8.5 kilo. Bende artık 5no ya geçeceğim. Baby turconun ebatları küçük maalesef 😓 üzerinde 12 kiloya kadar yazsa bile sıktırıyor ..
PamukPrensesannesii joyfulmom doktorumuz bebeğim 6.5kg iken 4no ya geçmemiz gerektigini söylemişti bize