Kızlar merhaba bebeğim 2,5 aylık daha çok sol göğsümü veriyorum ama her türlü orada süt birikiyor diğer göğsümü de makineyle sağmaya çalışıyorum 1 ay sonra okula başlayacam süt biriktirmeye başlamam lazım,sol göğsüm çok hassas olduğu için asla makineyle sağamıyorum oyüzden sağ göğsümü sağmaya çalışıyorum ama ona da dayanamıyoeum hep yara oluyor göğüs ucum nasıl yapacam işe de başlayacam tabi süt birikip sızı titreme acı yapması da cabası çaresiz kaldım ne yapmalıyım bebeği ben işteyken nasıl besleyeceğiz bu arada makine kiwi marka ama diğer markaların da acıttığı söylenmiş