VerdaY sizde reflü olabilir mutlaka şikayetleri doktora sorun. Kusup biraz zaman geçtikten sonra sırt üstü yüz üstü yan pozisyonlara alın. Bizimki de bi kez çok kötü genzine kaçırdı saatlerce nefesi fırk fırk öttü böyle pozisyon değiştirip durduk en son sırt üstü yatarken öksürüp attı. Kusması da ayrı dert valla 1,5 aylık oldu hala çok kusuyor malesef :(