Kbrmd Arkadaşlar kız bebeğim 2650 gram 50 cm doğmuştu bugün 2 aylık ölçümünde kilosu 5 boyu 54 cm hesaplandı kilosu iyide boyu çok az uzamış sanki sizde durumlar nedir nasıl boyu uzar lütfen cevaplar mısınız
Gozdebagay Kbrmd kilo alımı iyi sonuçta hiç büyümemiş değil annesi 4 cm uzamış. Büyüme hormonu salgılanmış. Her ay 2 cm büyüme beklenir. Benim kızım 2 aylıkken kilo 5 boyu 60 cmdi. Doğum boyu 50 cm bizimkide kilodan çok boya veriyor😂 her bebek farklı.
Kbrmd Kız bebek sağlık ocağına gittik bir şey demediler doktora gidince soracağım sizlerde nasıldı durumlar
Ilkbebek Kizlar bizimde bugun kontrolumuz vardi 2 aylik bebegim. 5 kilo 290gr kilosu cok degil ama biraz fazla dedi 1 ayda 1.500 kilo almis gibi dedi sizce de cok mu? 🙈
Kbrmd Ilkbebek Hayır canım gayet iyi kilosu olması gereken bu zaten anne sütüyle 1 buçuk kilo aldıysa çok güzel hatta