Elizuri Bebegim bugun 1 aylik oldu hepatit b 2. Dozunu yaptirmam gerekiyorfu ama devlet aile sagligi merkezindeki tum hepatit b asilarini toplatmis ozel hastaneler bu asiyi yapiyorlar mi bilginiz var mi
Storymoon Elizuri özel hastaneler yapıyor devletin verildiği aşıları ama bi hastaneyi ara sor ellerinde var mı diye
Cerenpera Elizuri yarın bizim de 1. Ay hepatit b aşımız var, acaba durum nedir nasıl yaptırdınız? Sağlık ocağı yapmıyor mu??
DenizSerap Giderek aşı olayı saçma sapan bir hal alıyor. Menenjit ve rota bile parasız olsun derken normal yapılanları paralı yapmaya çalışmak nedir 😕
Cerenpera DenizSerap bana hemşire gelin birinci ayında aşısı var denilmişti, acaba yeni mi değişti bu durum
Elizuri Cerenpera merhaba gec gordum kusura bakmayin ben eczaneden alip saglik ocaginda yaptirdim bebegimin asisini baska hicbi yerde bulamadim asiyi
Storymoon Cerenpera evet eczanelerden alıp yatıracaksınız burdan okudum diğer arkadaşlar hep öyle yapmış
Elizuri Kucukprensss eczanelerden bebek doz hepatit b asisi alabilirsiniz ben oyle yaptim baska hicbir yerde bulamadim
dikkatbebekvar Elizuri bizim sağlık ocagı da 1. Ay asısı kalmadı özellere bakın dedi bakıyorum ama yok. Doktorumuza sordum diger saglık ocaklarına sorun olmazsa yazayım parayla alın yaparız dedi napıcaz hiç bilmiyorum son 15 günğ kaldı olması lazım mutlaka dedi doktor
Elizuri dikkatbebekvar eczaneden alip yaptirin bence fiyati 213 tl cok bi sey degil doz zamani gecmesin bebisin
Cerenpera Elizuri aşı içeriklerinden dolayı bilgisi korkutuyo açıkçası, gerçi şimdiye kadar tüm bebeklere yapıldı yani
dikkatbebekvar Elizuri bugun baska bi saglık ocagına sordum türkiye genelinde sıkıntı var dedi. Bir de doz zamanı gecmez sonra da olabilir dedi ebe
Cerenpera Elizuri eczaneden alıp yaptırmakta sıkıntı olur mu diye korkuyorum toplatılma nedeni ne acaba? Ben de öyle yapıcam bu gidişle