Tadımlara başlayalı 2 hafta oldu. En son armut yedi. Bir çay kaşığı tatlı kaşığı ve yemek kaşığı oranıyla. Her gün zeytinyağ veriyorum. Su da içiyor. Ama 3 gündür kaka yapmıyor. Gaz çıkarıyor bol bol. Karnına bakıyorum yumuşak. Kabız diyebilmemiz için kaç gün yapmaması gerekiyor?