Merhaba anneler kızım 15 aylık gelişimi güzel fızııksel anlamda ismini soledıgimde bakmıyor bazen bakıyor bazen bakmıyor ama anladığını da bılıyorum göz teması var hareketleri de normal ama ısmine çok bakmaması kafama takılıyor uyaran ekliği okudum internette ama bılmıyorum dede bebe ahu gugu bom bom fln dıyor ağzıyla sesler fln da çıkartıyor sölüyor acaba normal midir doktora götürsem mi