Bebeğim süt tazyikli geldiği için ememiyor sağdıkça da süt üretimi artıyor. Bebeğim zaten iştahlı bi bebek değil bi memeyi bile düzgün emmiyor hele süt akışı hızlı olduğundan memeye tutturmakta zorlanıyorum tam tuttu emiyor derken boğulma, tıkanıklık ve öksürük şeklinde devam eden ağlama nöbetli bir döngü var. Aç olduğunu biliyorum sürekli sağdığım sütleri biberonla vermek durumunda kalıyorum. Artık emzirmekten korkuyorum bir şey olacak nefes alamayacak diye. Sağım haricinde bebeğimi emzirmem gerektiğinde hangi yöntemleri kullanırsam sütün akışını yavaşlatabilirim? Deneyimli anneler destek olur musunuz?