Kikiriki Yarın 12 Ocak Perşembe günü devlet hastanelerin polikliniği, diş hastaneleri ve asmler çalışma bırakıyorlarmis çalışmıyorlar yani. Colugunuzla çocuğunuzla gidip sefil olmayın bilginize
Whatornot Kikiriki sadece devlet iş bırakma yapıyor özeller çalışıyor yarın iki ayrı özel hastaneye gideceğim üç doktor göreceğiz üçü de çalışıyor
Brokolilim Kikiriki İşini hakkıyla yaparsın hakkını ararsın anlarız ama işini hakkıyla yapmayan doktorlar hakkını arıyor saçmalık resmen.
Asel06_ Kikiriki ayy artık gerçekten de sıktı iyi o zaman herkes grev yapsın elektrikçiler elektriği kessin doğalgazı kessinler fırıncılar ekmek çıkartmasınlar bakalım bir gün bunlarda abarttı iyice herkes şuan haksızlığa uğruyor ne yapalım askerlerde savaşmayı bırakıp dönsünler mi yani asgari ücretliler ne yapsın ne şartlarda be mesailerde ne hakaretlerle çalışıyorlar kuryeler yani bunların ki şımarıklık artık devlet bi kessin 1 ay maaşlarını o zaman görürüm eylemi
Biricigm Brokolilim evet. Afedersiniz de sağlık ocağı gibi bir yerde çalışanlar mesela? Ben bir kere doktoru yerinde bulamadım her gitmemede ya izinli oluyo yada dinlenme odasında çay keyfi yapıyo.. hiç abartmıyorum yemin ederim bir kere bile yerinde oturduğunu görmedim ve son 3 gitmemede de izinli olduğunu söylediler… Bunlar neyin grevini yapıyo? Ama cerrahlar gibi önemli doktorlara %100 zam bile yapılsa az… hepsinin elleri öpülesi allah hepsinden razı olsun. Her mesleği hakkıyla yapan da var ama malesef yapmayanda var…
Asel06_ Nezzz_ ayy kesinlikle katılıyorum size şımarıklık belki beni taşlayacaklar ama sıktı yani bunların grevi
Nezzz_ Asel06_ Taşlanıcak birşey yok doğruya doğru canım tamam sağlık çalışanı olmak kolay değil işini hakkıyla yapana helal olsun sonuna kadar zaten de grev yaparlarsa ne olacak insanlar mağdur randevusu olanların hakkına giriliyor resmen ülkemizin geldiği noktaya bak üzücü durum gerçekten..