Mrvsnmz Selam Armada’lar önceden aptamil kullanıyorum bebgm 5günde bir filan kaka yapardı bebelac kullanıyorum şimdi her gün yapıyor hatta bazen 2 sefer normal olan hangisi bilemedim sık yapması mı yapmaması mı bebgm 5 aylık bu arada şimdiden teşekkürler bilgileriniz için ❤️🙏
Yusra34 Mrvsnmz merhaba. Bebelac gold içeriğinde probiyotikler barsaklarını calıştırıyor. Hatta ilk hafta günde 3-4 kere yaptıgı bile olmuştu. Şimdi 16 aylık hala günde 2 kez yapar. Normal 😊
Guldas [bilinmeyen] Çok iyi bağırsaklarını çok iyi çalıştırmış. Normal günde 4-5 kez yapabiliri dedi doktorumuz.
Htcbyt Bende aptamil conformil kullanoyorduö çok pahalıydı o yüzden bi cesaretle bebelac gold a geçtim şimdilik bir problem yok
fatma1965 çok normal canım, nutriconfor zaten kabızlık için bir mama bu nedenle yapıyordur. kabız olmasında, bunda sorun yok