Kızlar sağ göğsümün sağ altında ağrı var bastırınca acıyor bebeğim emerken de ağrı giriyor göğsüme hem o yerden hem de meme ucuma yakın üstten, emzirdikten sonra da sızlıyor bir süre sonra geçiyor neden oluyordur? Yaşayan var mı geçirmek için ne yapabilirim 🥺