muzicelerim2 Rüyamda tam yapıcaktım yarım kaldı ve aşırı canım çekiyor hazır alsam küçük yer var mı yok mu bilmiyorum 7 aylık bebeğim var yapmaya cesaret edemiyorum 😂😂😂 bebeği olupta ben yaptım ne varmış onda diyen bana azda olsa cesaret verebilecek olan yok mu
Bhr28 muzicelerim2 hazır paket şeklinde olanlardan var , onlardan deneyebilirsiniz. Marketlerde satılıyor . Extra bir kaç malzeme ekliyorsunuz sadece.
Neraops muzicelerim2 eşim pastaci oda yapıyor ama çok püf noktalar istiyor hazır alın daha az maliyetli olur sizin icin
mysa2 muzicelerim2 geçen akşam yaptım tam tarif 😀 valla yaparsın bence çok basit çikolata sosu ister hazır kullan ister kendin yap orası ayrı ben erindim hazır kullanmıştım 😀😀
Bhr28 Babybus_ en pratik bu olur diye düşündüm 😅 küçük bir yermiş getir ya da yemek sepeti en makulü bence 😊
Pikapikapikacuuu Babybus_ kötü değil tadı ya. Dr. Otkerinki yapardım ben lisedeyken tadı gayet güzel. Şimdi kedim yapıyorum nefis yemek tariflerinden bakarak biraz uğraştırıcı tabi ama yapılır yani çok da zor değil