HMU Kendilerini bilmeye başlayınca yüzlerini yolmayı bırakıyorlar. Bir müddet daha yolabilir. Ben de 1 ay eldiven taktım ve çok pişmanım. Ellerini kullanması o aylarda gecikti ve deri sağlığından endişe ettim. Bence büyük hata. Tecrübe olmayınca bilemiyoruz.
İyi bir haberim var. Kendi elleriyle yoldukları asla iz kalmıyor. 🤍