Anneko valla bende hep öyleydim benim ki mama da çok içmezdi. O kadar enerjik ki bütün gün yemesin ama bir kere de halsiz düştüğünü görmedim. Zaten onu bir türlü anlamlandıramıyoruz. Her şeyi denedim önüne koydum. Aç bıraktım günlerce ısrarcı olmadım, en son tv karşısında vereyim dedim onu da kabul etmedi. Sadece gece uyurken mama veriyorum. Gündüz az yedi ama. Mama içsin demiyorum gerçi benim ki iki yaşında artık. Ailecek çaresiz kaldık. Bir de 3 aylık bir kızım daha var. Tek duam ondan çekmeyeyim. İşte herkes bir şeyden dertli bende uyku konusunda hiç çekmedim bıraksam gündüz 11 e kadar uyur akşam da en geç 21.30 da uyur öğlen en az iki saat uyur. Ben diyorum artık uyku besliyor.