S_x_w Habibetlppp benim kzımın odasında hava nemlendiriciyi açmazsam 33 e kadar düşüyor 🙄 deerma soğuk hava buhar makinası kullanıyorum nem yükseliyor hemen
yasacmalamalo S_x_w temzliğini nsl ypıosn bn de yeni kllnmya bşldm da dermanın modeli vr bnde de gümüş iyonlu f426 aynı mı ki
S_x_w yasacmalamalo bendeki G628S ultrasonic humıdıfıer olan..açıkçası özel bir temizlik yapmıyorum sürekli su değişimi oluyor zaten çünkü ben devamlı açık tutuyorum suyu da sürekli bitiyor ve yeniliyorum..şimdiye kadar bir kirlenme olmadı