Aras_2323 Arkadaşlar bebeğin olduğu odanın nemi kaç olmalı ne yaparsam yapayım nemi artıramıyorum en fazla 37 oluyor siz nasıl artırıyorsunuz?
Mrvsmt2502 Aras_2323 iç Anadoluda yaşıyorum bizimde en fazla 25 oluyor nem makinesi kullanıyorum . 40 ile 60 arası olmalı
Kuzularinanasi Aras_2323 40 _60 arasi olmali.peteklere suluk takin en basit yontem.veya genis kaplara su doldurup odalarin bi kosesine koyun