Benimdunyamm Bebeğim sarılık olduğunda doktor verdirdi sonra da alıştı bırakmadı hem beni emiyor hemde mama yiyor saatini biliuor huysuzlaniyor günde 3 kere yiyor ek gıdaya geçtik 5 ay 3 gunluguz sütüm var