Asilkardelen Merhaba yatağımızdan hiç memnun değiliz her gün yorgun uyanıyoruz beğendiğiniz kullandığınız bir yatak varsa önerirebilir misiniz ☺️
Karauzumum Asilkardelen bambi magnasand. O kadar memnunum ki. Kızıma yataştan aldım çok rahatsız ağrıyor heryerim
sadeturkvatandasi Asilkardelen yataş seven Z. Çok memnunuz orta sertlikte bir yatak ama sert yatak seviyorsanız yatsanın switzerland modeli çok güzel hilton otellerinde de kullanılıyormuş galiba. Kız kardeşim ondan almıştı çok memnun ama bize sert geldiği için almadım.
Karauzumum Yataş fresh sense. Aman aman almayın. Satarken dediler ki çocuklara bunu öneriyoruz vücut şeklini almıyor dediler. Yatak da büyük 1.20 geçenin bir kısmını orada uyuyakalıyorum.Ama yerde yatsam daha rahat ederim yani