Kızım 4 buçuk aylıktan beri geceleri uyumuyor (işitme kayıplı cihazlarını gece çıkarttığımız için bizi hiç bir şekilde duymuyor öncelikle bunu soyleyim )yatmadan önce banyoda yaptırdım yemeğini de geç erken denedim o şekilde de yedirdim, kıyafet ince kalın onlarida denedim karalik aydınlık gece lambası bunuda denedim. Önceden 22:30 uyuturdum 2 de uyanirdi 4 e kadar felan sallardim şimdi 10 buçukta uyutursam 12 de felan kalkıyor birdaha uyumuyor. Benim gibi olan var mı artık gece olucak diye aklım cikiyor