Esrashn58 eğer akan göğsünüzü emzireli bikaç saat olduysa genelde devam ediyor. Ben aylarca yanımda biberon taşıdım:) boşa gitmesin diye biberona akıttım, süt değerli :) O sütü de makinayla sağdığım süte birleştirip hemen dolaba koydum, bebeğime öyle verdim. Bence göğüs pedi kullanmayın akan süt için, o pedler göğüs çevresine mantar yapıyor bizzat yaşadım.