Merhabalar;
2.5 aylık bebeğim var ve emziriyorum. Birkaç gündür hafif boğaz ağrım vardı. Şimdi öksürük başladı. Özellikle geceleri ardı arkası kesilmiyor öksürüğün. Öyle ki öksürüğümün sesinden bebeğim uyanıyor ve korkuyor. Kbb doktoruna gittim ama emzirdiğimi söylememe rağmen emziren annelerin kullanamayacağı ilaçlar yazmış.
Siz böyle bir durumla karşılaştığınızda ne yapıyorsunuz? Emzirirken öksürüğümü kesmek için ne kullanabilirim yardımcı olur musunuz lütfen?