Bebeklerinizi yatırdığınızda küçük bebek yastığı kullanan var mı ben yastıkla yatırmayı aslında doğru bulmuyorum ama kızım kolik az yüksekte yatsa gaz çıkışı daha rahat oluyormuş silikon bebek yastığı almıştım ama hiç kullanmadım kızım 3 aylık kullanmalı mıyım daha küçük mü