yorgunanne28 görüşmeye gitmiştim, arkadaşlarım var çalışan bankalar, avukatlık büroları tahsil edemediği borçları varlık şirketlerine devrediyorlar , tahsilat yetkiliside müşteriyi arayıp borcunu ödemesi için ikna etmeye çalışıyor ama zor gerçekten ikna kabiliyetin yoksa zorlanırsın .