Nereleregidem
Bazen ateş olcerlerde doğru sonucu vermiyor tabi yanıltabilir ama bebeklerde 36 derece altında hipotermiye sebep olabildiğini duymuştum genelde bebekler çok fazla soğuk havaya maruz kalmalarında vücut ısisinda dusmeyle ortaya çıkıyor tabi illa öyle demiyorum ama yinede bir uzmana sormakta fayda var canım